Veiligheid, Service & Onderhoud

Service

"Kennis is onze voorsprong, service is onze kracht"

De serviceorganisatie is ingericht op het leveren van fulltime gegarandeerde service. Calamiteiten en storingen kunnen 24 uur per dag, 7 dagen in de week kosteloos worden gemeld aan de centrale op het telefoonnummer: +31 (0)316 246 246 .

Door 1 druk op de alarmknop krijgt u één van onze eigen professionals aan de lijn, die op de hoogte is van alle producten en projecten. Een telefoon in de lift behoort tot de standaard levering.

Vanaf heden is het mogelijk om vanuit de lift bij stroomuitval de lift direct naar de ondergelegen verdieping te verplaatsen. Zodra de lift op de ondergelegen stopplaats is aangekomen zullen de liftdeuren automatisch openen. Middels deze functie is het mogelijk om zonder hulp van buitenaf op een veilige manier de lift te kunnen verlaten.

Content

Aesy Liften biedt ruime garantie en betrouwbare service

2 jaar volledige fabrieksgarantie

Na installatie heeft de lift 2 jaar volledige fabrieksgarantie.

Gedurende deze periode dient de lift door Aesy Liften te worden onderhouden. Onderhoud is van groot belang voor de levensduur van de lift. Kijkt u bij onderhoud om te kijken welk onderhoudscontract het beste bij u past.*
* Indien u kiest voor een 5-jarig Royaal of Totaal contract, wordt de garantietermijn voor kleine onderdelen verlengd van 2 naar 5 jaar.

Content

Vraag vrijblijvend een onderhouds offerte aan!

Zeer hoge klanttevredenheid, 93% van onze afnemers heeft onderhoud bij Aesy Liften

 

De Aesy Liften zijn intrinsiek gebouwd op minimaal onderhoud. Zo is de aandrijving voorzien van een olie beschermkap, dat verlies van olie tegengaat en het onderhoud vereenvoudigt. Om betrouwbaar en veilig functioneren in de toekomst te garanderen, bieden wij u een onderhoudscontract aan. Platformliften worden geleverd conform de Richtlijn Machines, en onderhoudscontract is wettelijk verplicht. De ARBO controledienst noteert wanneer er onderhoud is verricht. De opdrachtgever (klant) is altijd verantwoordelijk voor goed functioneren van de platformlift.

Afhankelijk van uw persoonlijke situatie en het aantal hefbewegingen, kunt u kiezen voor het onderhoudscontract dat het beste bij u past. Aesy Liften wil het onderhoud overzichtelijk houden, daarom kunt u kiezen uit gemakkelijk te beoordelen onderhoudscontracten. Bijkomend voordeel is dat de facturenstroom zeer beperkt is. U krijgt per contractjaar 1 factuur vooraf, inclusief voorrijkosten / exclusief BTW.

Advies:

  • Periodiek onderhoud van de installatie conform de voorschriften maximaal per jaar
  • Bericht voor het uitvoeren van het onderhoud uiterlijk 1 week van te voren
  • Rapportage en verwerking in het liftboek
  • Het leveren en afvoeren van voorgeschreven smeer- en reinigingsmiddelen
  • Controle van de complete werking, contactpunten en veiligheidslijn
  • Schoonmaken van de liftinstallatie o.a. machineruimte, onder het platform en panelen
  • Uitvoeren van de alarm-, telefoon- en accutest ten behoeve van nooddaalsysteem
  • Afstellen van de aandrijfunit, deurgrendels, stiftcontacten en stopniveau van het platform
  • Het verhelpen van storingen tijdens kantooruren (8.30 uur / 17.00 uur)
  • Het verhelpen van storingen 24 uur per dag, 7 dagen in de week!
  • Een responsetijd binnen 4 uur

Regulier

bij minder dan 10 liftbewegingen per dag
  •  
  •  
  •  

Royaal

bij minder dan 30 liftbewegingen per dag
  •  
  •  

Totaal

bij minder dan 100 liftbewegingen per dag
  •  

Totaal Plus

bij 100 en meer liftbewegingen per dag
* Het aanvragen van een pakket is vrijblijvend, u wordt eerst gebeld over uw aanvraag.

Binnen 1 minuut uit de lift!

Gebruik de noodprocedure om binnen 1 minuut iemand uit de lift te halen waardoor er geen brandweer bij hoeft te komen. Bij de lift wordt altijd een liftboek geleverd zodat u weet hoe te handelen tijdens een noodsituatie. Daarnaast beschikt Aesy Liften over een 24/7 storingsdienst, deze is te bereiken op: +31 (0)316 246 246

Telefonische assistentie:
Indien uw lift onverhoopt in storing komt te staan, zullen wij telefonisch samen met u proberen de oorzaak van de storing te vinden en als mogelijk deze ook gelijk op te lossen. Als de telefonische assistentie heeft geconcludeerd dat de storing niet telefonisch op te lossen is, zal direct een monteur ingepland worden om de storing te verhelpen. 
De voordelen: snel de oplossing vinden van de storing, de lift is direct weer bruikbaar. Het voorkomt onnodige kosten voor u als klant en het onnodig uitrijden van onze monteur.

Content

Wilt u persoonlijk advies? Wij zijn er om u te helpen

User

Bent u benieuwd naar alle opties die een Aesy lift te bieden heeft?
Of heeft u een andere vraag? 

Ine is graag tot uw dienst. 
Neem contact op met Ine

Of gebruik de chatfunctie onderin uw beeld.